Z siedmiu zrób trzy: nowa struktura produktów OBO

Firma OBO Bettermann prezentuje swoje produkty zarówno w formie papierowej, jak też wirtualnej, w nowej, jeszcze bardziej przejrzystej strukturze. Dotychczasowych siedem grup roduktowych zastąpiono trzema obszarami zastosowania. Umożliwia to nie tylko prostszą prezentację produktów, lecz także logiczne i praktyczne wskazanie obszarów zastosowania. Nowe obszary zastosowania to instalacje przemysłowe, instalacje budynkowe i instalacje ochronne. Do instalacji przemysłowych zaliczają się systemy prowadzenia przewodów, połączeń i zamocowań do struktury i infrastruktury przemysłowej. Instalacje w budynkach obejmują produkty do prowadzenia przewodów i systemów podpodłogowych, do zarządzania budynków funkcyjnych i architektury. Wreszcie kategoria instalacji ochronnych łączy kompetencje OBO w dziedzinach ochrony odgromowej, przeciwprzepięciowej i przeciwpożarowej.
Rozmieszczone przez nas wszędzie charakterystyczne ikony ułatwiają identyfikację trzech nowych obszarów.
W związku z nową hierarchią oferty handlowej odświeżono również koncepcję katalogów OBO. Cała gama artykułów została rozmieszczona w trzech katalogach produktów do instalacji przemysłowych, instalacji budynkowych i instalacji ochronnych. Katalogi projektowe uzupełniają ofertę o pomoce w projektowaniu, przykłady montażu i informacje dotyczące montowania poszczególnych produktów. Nasze katalogi mogą Państwo pobrać .
Chcąc otrzymać nasze katalogi także w formie drukowanej, mogą Państwo skontaktować się z nami telefonicznie albo zamówić katalogi za pośrednictwem naszego . Na stronie internetowej OBO znajduje się nowa struktura z dopasowaną strukturą menu. Odwiedzający stronę mogą od razu kliknąć jeden z trzech obszarów zastosowania i dobierać do nich właściwe produkty.
„Prezentacja naszych produktów, zarówno w Internecie, jak też w rzeczywistosci, stała się bardziej przejrzysta i zrozumiała dla klientów. Odnosi się to w szczególności do rynków międzynarodowych” mówi Matthias Gerstberger, szef marketingu w firmie OBO Bettermann. „Naszym celem jest udostępnienie klientom zgodnej z duchem czasu i dostosowanej do oczekiwań użytkownika wizualizacji i struktury, zarówno na poziomie produktu, jak też komunikacji.”